Wij vinden het belangrijk om plezierig met elkaar te werken en in de zelfde kernwaardes te geloven. Om dit te bekrachtigen hebben wij ons afgevraagd wat wij, naast de gebruikelijke zaken, willen betekenen voor onze klanten. Wij hebben 10 kernwaarden geformuleerd waar we voor staan en waar u ons op mag aanspreken.
01.
Bij Loven bent u altijd welkom
Wij vinden u belangrijk en daarom begroeten wij u beleefd en op een professionele wijze, of het nu vaste klanten zijn, of klanten die ons voor de eerste keer bezoeken.
02.
Wij bieden u kwaliteit
Wij investeren continu in kennis, equipement en kwaliteit. Hierdoor onderhouden en repareren wij uw materieel op kwalitatief hoog niveau.
03.
Transparante kosten
Om de kosten inzichtelijk te houden bieden wij u de mogelijkheid tot het inzien van de reparatiehistorie op ons systeem.
04.
Innovations
Indien gewenst, verzorgen wij het plannen van onderhoud van uw wagenpark. Wij stellen samen met u een onderhoudsschema op, volledig afgestemd op de inzet van uw voertuigen.
05.
Begrip
Iedere klant wil graag duidelijkheid. Bij het inplannen van onderhoud of reparatie proberen wij u vooraf zo goed als mogelijk te informeren over de kosten en de tijdsduur.
06.
Onderdelen ``just in time``
Voor onderdelen nieuw, 2e-lijns en gebruikt, kunnen wij u altijd van dienst zijn. Met een service-graad van 96% hebben wij (bijna) alles op voorraad liggen tegen concurrende prijzen.
07.
Stranding
Bij het onverhoopt stranden van uw voertuig of oplegger kunt u 24 uur per dag terecht bij onze ITS service. De medewerkers zijn getraind in adequaat handelen en begeleiden.
08.
Transparantie
Wij willen graag in markt bekend staan als een eerlijke en betrouwbare partner.
09.
Meten is weten
Eén maal per kwartaal sturen wij, indien gewenst, een mail waarin we vragen naar uw ervaring met ons bedrijf.
10.
Bij wie moet ik zijn?
Voor al uw vragen en/of opmerkingen kunt u mailen naar: servicedesk@loven.nl. Een van onze medewerkers neem zo snel als mogelijk contact met u op.